HIIHTO

Hiihtokauden päätös- ja palkitsemistilaisuus järjestetään keskiviikkona 17.4.2024 klo 18 Jokilaakson koulun ruokalassa. Palkitaan kaikki hiihtokoululaiset, KP-Cupissa seuraa edustaneet ja muuten menestyneet urheilijat sekä myös ohjaajia. Tervetuloa!

Hopeasomparyhmän yhteisharjoitukset:

Yhteisharjoituksia viikoittain. Paikka ja aika vaihtelee, joten uudet hiihtäjät, ottakaa yhteyttä Tero Hautamäki 050-5576542.

Kisailmoittautumiset tapahtuvat hiihtokalenterin kautta. https://hiihtokalenteri.fi/ Jokainen ilmoittaa itsensä tai huolettavansa kisoihin itse. Maksut siirretään ilmoittautumisen yhteydessä hiihtojaoston maksettavaksi. Jos Ski-passi tai lisenssi ei ole vielä ostettu niin vuoden ensimmäiseen kisaan voi ilmoittautua hiihtojaoston kautta. Ilmoittautumisajankohdan takaraja on kaksi vuorokautta (48 h) ennen kilpailun järjestäjän asettamaa ja kilpailukutsussa mainittua ilmoittautumisen päättymisajankohtaa. Seuran antaman (48 h) ilmoittautumistakarajan jälkeen, ilmoittautuminen ei ole enää seuran toimesta mahdollista. Mikäli myöhästyt ilmoittautumisestasi, tulee kilpailijan itse hoitaa ilmoittautuminen hiihtokalenteri.fi palvelussa sekä myös maksaa ilmoittautumismaksu itse.

Lasten Hiihtocup

Haemme uusia ohjaajia mukaan toimintaamme! Jos sinulla on kokemusta kilpahiihdosta tai muuten hiihtoharrastustaustaa ja sinua kiinnostaa lasten ohjaaminen mukavassa porukassa. Hae mukaan Kokkolan veikkojen hiihtotoimintaan. Voit suorittaa aluejärjestön ohjaaja koulutuksia sekä lajiliiton valmennuskoulutuksia seuran tukemana. Hae mukaan tästä Tähän toimintaan olemme saaneet opetus- ja kulttuuriministeriön  jakamaa seuratukea.

Vuokraamme Fjellpulken lapsiahkiota! vuorokausi 15€ Viikko 60€ Varaukset: terohauQgmail.com